23 лютого, четвер
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Розглянь малюнок. Назви іменники, що зображені на малюнку.
2. Каліграфічна хвилинка.
- за розміром (великий, малий, веселий)
- за кольором (бурий, сірий, жовтий)
- за швидкістю руху (повільний, швидкий, хитрий)
Запиши в зошит.
4. Опиши предмет за поданою схемою.
5. Утворіть прикметники за зразком.
6. Спишіть, вставте відповідний прикметник.
Домашка: Спишіть текст. Відшукайте прикметники, підкресліть їх хвилястою лінією .
ЧИТАННЯ
1. Виконай вправу 1 в зошиті с. 48.
2. Спробуй прочитати швидко, пошепки.3. Утвори слова, уникай помилок.
4. Виконай вправу 3 в зошиті с. 48.
4. Виконай вправу 3 в зошиті с. 48.
5. Прочитай "Казку про Ґудзик". Підручник, с.74-75.
6. Працюємо разом. Дай відповіді на запитання 👇
7. Перевір, чи ти уважно читав. Зіграй у гру)
8. Знайди у тексті:
10. Визнач головну думку казки. Тобі допоможуть відповіді на питання👇
ЯДС
1. Відгадай загадку. Це тема нашого уроку.
2. Прочитай, що таке ґаджети. Доповни їх своїми прикладами.3. Виконай вправу 1, с.19 (зошит)
4. Працюємо разом. Займи позицію "За" чи "Проти"
6. Зверни увагу на правила користування мобільним телефоном, щоб він був корисним та не шкодив. Запам'ятай!
6. Зверни увагу на правила користування мобільним телефоном, щоб він був корисним та не шкодив. Запам'ятай!
Домашка:
1. Запам'ятай правила користування ґаджетами.
2. Виміряй відстань від крісла (дивану) до екрана телевізора, чи дотримуєшся ти правил?
3. Опрацюй підручник с. 47 - 49.
Коментарі
Дописати коментар