23 лютого, четвер

УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Розглянь малюнок. Назви іменники, що зображені на малюнку.
2. Каліграфічна хвилинка.
3. Підбери прикметники до поданих тварин:
- за розміром (великий, малий, веселий)
- за кольором (бурий, сірий, жовтий)
- за швидкістю руху (повільний, швидкий, хитрий)
Запиши в зошит.
4. Опиши предмет за поданою схемою.
5. Утворіть прикметники за зразком.
6. Спишіть, вставте відповідний прикметник.
Домашка: Спишіть текст. Відшукайте прикметники, підкресліть їх хвилястою лінією .

ЧИТАННЯ
1. Виконай вправу 1 в зошиті с. 48.
2.  Спробуй прочитати швидко, пошепки.
3. Утвори слова, уникай помилок.
4. Виконай вправу 3 в зошиті с. 48.
5. Прочитай "Казку про Ґудзик". Підручник, с.74-75.
6. Працюємо разом. Дай відповіді на запитання 👇
7. Перевір, чи ти уважно читав. Зіграй у гру)
8. Знайди у тексті:

9. Виконай вправу 2 в зошиті с. 48.
10. Визнач головну думку казки. Тобі допоможуть відповіді на питання👇
Домашка: виконай вправу 4, зошит с.48.


   ЯДС
1. Відгадай загадку. Це тема нашого уроку.
2. Прочитай, що таке ґаджети. Доповни їх своїми прикладами.
3. Виконай вправу 1, с.19 (зошит)
4. Працюємо разом. Займи позицію "За" чи "Проти"
5. Запам'ятай правила коритування телевізором, програмами, комп'ютером.




6. Зверни увагу на правила користування мобільним телефоном, щоб він був корисним та не шкодив. Запам'ятай!


Домашка:
1. Запам'ятай правила користування ґаджетами.
2. Виміряй відстань від крісла (дивану) до екрана телевізора, чи дотримуєшся ти правил?
3. Опрацюй підручник с. 47 - 49.
    




Коментарі